پاکسازی و نظافت معابر و خیابانهای شهر رودهن

اجراي طرح پاكسازي و نظافت معابر و خيابان هاي شهر رودهن به منظور ارتقاي سلامت شهر،سلامت و رفاه شهروندان در هفته هاي پاياني سال به صورت مستمر و روزانه توسط واحد خدمات_شهري شهرداري رودهن در دست اجرا مي باشد.

 مهرداد حنیفی شهردار رودهن گفت: پاکسازی شهر رودهن به یک روز منحصر نمی شود و نیروها و عوامل شهرداری در تمام ایام سال مشغول پاکسازی و تنظیف محیط شهری هستند تا خواسته های مردم تحقق پیدا کند .

شهردار رودهن با اشاره به ضرورت مشارکت همگانی در بحث نظافت شهری و بیان اینکه تنها با مشارکت و همکاری شهروندان توسعه پایدار شهری رقم خواهد خورد، عنوان کرد: هدف اصلی این برنامه جلب مشارکت عمومی در بحث نظافت شهری است و قطعا با مشارکت مردم در تنظیف شهری وضعیت بسیاری بهتری خواهیم داشت و لازمه توسعه شهری مشارکت عمومی است .

شهردار رودهن تصریح کرد: یکی از اهداف اجرای این طرح فرهنگ سازی مشارکت عمومی بوده که با هماهنگی و ترغیب مردم در راستای نظافت شهر و پاکسازی آن در آستانه سال نو گام های جدی برداشته شود .

وی خاطرنشان کرد: از دیگر اهداف طرح استقبال از بهار می توان به ایجاد چهره ای مطلوب از سیمای شهر، آماده سازی شهر برای رفاه حال شهروندان و استقبال از مسافران نوروزی اشاره کرد .

وی به اقدامات شهرداری رودهن برای پاک سازی و زیباسازی شهر در روزهای منتهی به سال اشاره کرد و گفت: در این زمینه می توان به خط کشی معابر، رنگ آمیزی جدول ها، درختکاری و کاشت گونه های گیاهی، گل های متنوع و افزایش فضای سبز اشاره کرد .

|

نظر شما !!