هفت پروژه عمرانی و فرهنگی در رودهن بهره برداری شد

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری رودهن : به مناسبت هفته دولت با حضور فرماندار شهرستان دماوند – امام جمعه محترم بخش رودهن  – اعضای شورای اسلامی شهر – مهندس کچویی شهردار – بخشدار و جمعی از معتمدین و مسئولین از هفت طرح عمرانی و فرهنگی رودهن بهره برداری شد :

ساختمان  جدید دانشگاه علمی – کاربردی – مرکز بهداشت خانواده در درمانگاه حضرت محمد (ص) تنها سینمای پنج بعدی در شرق استان تهران در پارک پرچم رودهن – موزه و فرهنگ سرای شهرداری رودهن – خط اتوبوس رانی رودهن به تهران – کلنگ زنی مسجد جواد الائمه (ع) در شهرک لاله صحرا و طرح هادی روستا ها از پروژه هایی بود که در رودهن مورد بهره برداری قرار گرفت .

مهندس کچویی شهردار رودهن با اشاره به افتتاح پروژه های عمرانی در هفته دولت در شهر رودهن اظهار کرد : در این ایام چهار پروژه شهری داشتیم که راه اندازی و افتتاح شد .

وی با بیان اینکه به طور کلی، از میان ۱۲ طرح مصوب در شهر رودهن، ۱۰ پروژه افتتاح و کلنگ‌زنی شده است، افزود: یکی از این پروژه‌ها، سینمای پنج بعدی شهر رودهن است که با اعتباری بالغ‌بر یک میلیارد و ۶۰۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری کامل رسید.

*بهره‌برداری از فاز دوم ساختمان دانشگاه علمی و کاربردی شهرداری رودهن

شهردار رودهن، از بهره‌برداری فازدوم ساختمان دانشگاه علمی و کاربردی شهرداری به عنوان یکی دیگر از پروژه‌های عمرانی شهر رودهن نام برد و افزود: این پروژه در سه طبقه و با اعتباری بالغ‌بر ۲۵۰ میلیون تومان افتتاح گردید.

کچویی اشاره‌ای نیز به توسعه خط اتوبوس‌رانی و نوسازی خطوط تاکسی‌رانی سازمان حمل و نقل عمومی شهر رودهن داشت و خاطرنشان کرد: با توسعه و نوسازی خط تاکسیرانی، ۶۰ دستگاه تاکسی سازمان حمل و نقل عمومی شهر رودهن نوسازی شد و همچنین خط مهرآباد به روهن و بلعکس فعال گردید.

وی گفت: در این راستا همچنین پنج دستگاه اتوبوس به صورت فعال، در حال ارائه خدمت به دانشجویان، از مسیر دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن تا استان تهران می‌پردازند..

*افتتاح موزه مردم شناسی در شهر رودهن

شهردار رودهن با اشاره به افتتاح موزه مردم شناسی، تصریح کرد: با افتتاح موزه مردم‌شناسی، موزه سنگ و فرهنگسرا، شاهد برگزاری کلاس‌های آموزشی در حوزه فرهنگی و هنری نظیر سفال‌گری، نقاشی، خطاطی و صنایع‌دستی هستیم که این امر، با استقبال خوب مردم همراه شده است.

کچویی خاطرنشان کرد: با توجه به وجود ساختمان به این منظور، با هزینه‌ای بالغ‌بر ۶۰۰ میلیون ریال جهت تجهیزات قفسه موزه و تأمین دیگر امکانات، شاهد افتتاح این موزه در شهر رودهن بودیم.

*کلنگ‌زنی مسجد جواد الاائمه (ع) شهر رودهن در متراژ ۲۰۰۰ متری

وی با اذعان نبود فضایی مذهبی مانند مسجد در منطقه لاله صحرا شهر رودهن، تأکید کرد: کلنگ‌زنی مسجد جوادالائمه (ع)، در زمینی با متراژ دو هزار متر انجام شده و در اختیار امام جمعه بخش رودهن قرار می‌گیرد.

شهردار رودهن، از تخصیص دو هراز متر فضای سبز در نزدیک محل مسجد جوادالائمه (ع) رودهن خبر داد و این امر را گامی مؤثر در جهت بالا بردن میزان سرانه فضای سبز دانست.

کچویی عملکرد شهر رودهن در حوزه عمرانی را بسیار خوب و قابل قبول ارزیابی کرد و گفت: خوشبختانه امسال در حوزه عمرانی، معادل سه سال گذشته فعالیت شده است؛ به طوری که سال گذشته میزان ۸۰ میلیارد ریال بودجه در این حوزه به کار گرفته شد؛ این در حالی است که امسال، این مقدار به ۱۲۰ میلیارد ریال رسیده است و احتمال افزایش آن نیز وجود دارد.

*رشد ۸۰ درصدی پروژه‌های شهرداری رودهن در سال جاری

وی با بیان رشد حدود ۸۰ درصدی در پروژه‌های سال جاری بیان کرد: به‌طور کلی، از میان ۱۲ طرح مصوب در شهر رودهن، ۱۰ پروژه افتتاح و کلنگ‌زنی شده است.

شهردار رودهن تأکید کرد: از طرح عمرانی خیابان‌های خیام و رودکی می‌توان به عنوان کمربندی شرقی شهر رودهن در جهت کاهش بار ترافیکی استفاده کرد.

کچویی ادامه داد: همچنین مناقصات مربوط به پروژه تعریض پل ورودی شهر رودهن با اعتباری بالغ‌بر ۶۵ میلیارد ریال و همچنین پروژه دوربرگردان محدوده محله کریتون انجام شده که پیگیر فعالیت‌های مربوط به آن‌ها هستیم.

DSC_0204 DSC_0194 DSC_0183 DSC_0158 DSC_0069 DSC_0096 DSC_0124 DSC_0146 DSC_0151 DSC_0052DSC_0009 DSC_0052 DSC_0069 DSC_0096 DSC_0124 DSC_0146 DSC_0151 DSC_0158 DSC_0183 DSC_0194 DSC_0204 DSC_4565 DSC_4579 DSC_4581 DSC_4587 DSC_4592

نظر شما !!