نماز باشکوه عید سعید فطر در رودهن اقامه شد

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری رودهن : نماز باشکوه عید سعید فطر با حضور اقشار مختلف مردم و روزه داران مهمانی خدا به امامت حجت الاسلام والمسلمین محمد رضا مدیح امام جمعه رودهن در ورزشگاه فوتبال شهدای این شهر برگزار شد .
حجت الاسلام والمسلمین محمد رضا مدیح ، امام جمعه بخش رودهن در این مراسم ضمن عرض تبریک عید سعید فطر اظهار کرد : یکی از نیازهای هر انسان به خصوص مومنان و مسلمانان زندگی پاک است .
وی در خطبه های نماز عید فطر رودهن ادامه داد: زندگی پاک یعنی زندگی آرام که دارای روح و روان معنوی باشد .
امام جمعه رودهن تصریح کرد : از نگاه قرآن ، زندگی پاک به عوامل مختلفی بستگی دارد که اصلی ترین این عامل ایمان به خدا و عمل صالح است .
وی افزود : ایمان به خدا و عمل صالح در دنیا و آخرت بدون عمل صالح امیدی به آخرت آباد نداشته باشیم .
امام جمعه گفت :دانشمندان پس از تحقیقات فراوان به این نتیجه رسیده اند که وقتی انسان ها اعتقادات خود را بیشتر می کنند در آن زمان مانند رمضان و محرم در آرامش بیشتری قرار دارند .
امام جمعه رودهن خاطر نشان کرد : پس از ایمان به خدا و انجام عمل صالح ، تداوم ایمان به خدا و عمل صالح باید داشته باشیم .
مدیح بیان داشت : مردم و مسئولان مومن و ولایت مدار رودهن پس از یک ماه عبادت با حضور گسترده خود در نماز عید سعید فطر بخش رودهن نشان دادند هر ثانیه به خدا نزدیک تر می شوند و عمل صالح خود را تداوم می بخشند.
امام جمعه رودهن در پایان از زحمات شورای اسلامی شهر رودهن – مهندس کچویی شهردار -پرسنل روابط عمومی – شورای اسلامی شهر و شهرداری و واحد آتش نشانی به جهت زحمات بی شائبه ایشان در برگزاری هر چه باشکوهتر نماز عید تقدیر و تشکر نمودند.
DSC_2628

DSC_2661

DSC_2678

DSC_2689

DSC_2692

DSC_2700

DSC_2704

DSC_2718

DSC_2726

DSC_2730

DSC_2739

DSC_2784

DSC_2614

DSC_2621

نظر شما !!