نشست مجمع_خیرین مدرسه ساز با حضور حنیفی شهردار رودهن و خانم رستمی رئیس اداره آموزش و پرورش بخش رودهن با موضوع بررسی فضاهای آموزشی در سطح شهر

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر وشهرداری رودهن : نشست مشترک مجمع خیرین مدرسه ساز با شهردار رودهن  با حضور رستمی، مدیر آموزش و پرورش و حنیفی شهردار رودهن در دفتر شهردار برگزار شد.

در ابتدای این نشست صمیمی مدیر آموزش و پرورش  رودهن گزارشی از وضعیت موجود مدارس منطقه با توجه به شرایط کنونی اذعان کرد: با توجه به بالا بودن تراکم کلاسهای درس در مقاطع ابتدایی و متوسطه در منطقه با کمبود جدی مدرسه مواجه هستیم و تا کنون تعدادی از مدارس منطقه مقاوم سازی شده اند. بدون تردید بدون مشارکت مردم و خیرین و نهاد ها بخصوص شهرداری امکان جبران این کمبود وجود ندارد.

در این جلسه شهردار با استقبال از تشکیل کارگروه ویژه برای رفع موانع پیش روی ساخت مدارس و یافتن ظرفیت‌های جدید در این حوزه به یکپارچه سازی فضاهای دارای کاربری آموزشی و افزایش ردیف‌های اعتباری مربوط به تعمیرات مدارس، به عنوان راهکارهایی برای نقش‌آفرینی بیشتر شهرداری در خدمت به نظام آموزشی رودهن  اشاره کرد.

وی با تاکید بر اینکه وظیفه داریم در خدمت به دانش آموزان عزیز، بیش از پیش تلاش کنیم، افزود: با برنامه های خیرین مدرسه ساز در ساخت و توسعه فضاهای آموزشی منطقه همسو و همراه هستیم و ایفای نقش در این عرصه را یک افتخار بزرگ می دانیم. .

نظر شما !!