نخستین جلسه ستاد نوروزی شهرداری رودهن تشکیل شد

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری رودهن:نخستین جلسه ستاد تسهیلات نوروزی و استقبال از بهار با حضور مهندس کچویی شهردار و دیگر اعضای کمیته های ستاد نوروزی در دفتر شهردار تشکیل شد.

مهندس کچویی شهردار رودهن در این جلسه عنوان نمودند:دست اندرکاران ستاد تسهیلات نوروزی باید طوری برنامه ریزی نمایند که علاوه بر پذیرایی و راهنمایی مسافران هویت مردم شهر رودهن و ارزش های فرهنگی و اجتماعی آنان نیز به مسافران معرفی گردد.

وی در این جلسه با مشخص کردن وظایف مسولین ستاد تسهیلات نوروزی شهر گفت : مسولین واحد های شهرداری با حساسیت بالا و آمادگی نیرو و تجهیزات به مسافران و شهروندان خدمات بهینه در سال جدید ارایه کنند.

در پایان این جلسه مسولان کمیته ها نقطه نظرات و پیشنهاد های خود را در جهت خدمت رسانی مطلوب در راستای زیبا سازی شهر و خدمات رسانی بهینه در ایام تعطیلات نوروز به مسافران عزیز و شهروندان شریف ارائه دهند.

توجه به ویژه به نظافت سطح شهر و مسیر جاده ها- شستشوی سنگ جداول و مرمت و رنگ آمیزی آنها- کاشت گل های بهاری و ارتقای سطح فضای سبز- لکه گیری وآسفالت خیابان های اصلی و معابر فرعی شهر- برپایی سفره هفت سین و ….. از اهم تصمیمات این جلسه بود.

 

نظر شما !!