مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان ، امام حسین (ع) در شهرداری رودهن برگزار شد

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری رودهن : مراسم گرامیداشت یاد و خاطره ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و جمعی از یاران با وفای آن حضرت در نماز خانه شهرداری رودهن و با حضور فرماندار شهرستان دماوند – امام جمعه بخش رودهن – بخشدار – اعضای شورای اسلامی شهر رودهن – مهندی کچویی شهردار – فرمانده سپاه رودهن و جمعی از مسولین و پرسنل برگزار شد.

در این مراسم حاضرین ضمن قرائت زیارت عاشورا و همچنین نوحه خوانی و سینه زنی در سوگ شهادت امام حسین (ع) و یاران باوفایش نشستند.

امام جمعه بخش رودهن نیز ضمن تسلیت به مناسبت تاسوعا و عاشورای حسینی سخنانی را در این مورد ایراد نمودند.

مهندس کچویی شهردار رودهن در حاشیه این مراسم اظهار نمود : نهضت حسینی و حادثه جانسوز عاشورا آنچنان بر قلب ها تأثیر گذارده است كه هر سال با فرا رسيدن ماه محرم، خون پاک شهیدان عظيم الشان کربلا، در رگ های تاریخ جوششی تازه می یابد و عاشقان دلسوخته را شوریده تر و تشنگان حقیقت را شیفته تر می سازد. به راستي كه عاشورا، فریادهای شورگستر پیامبران را، دوباره در گوشهای سنگین فرود آورد؛ و براي همه اعصار و زمانها، بر فراز قلّه رسالت احياي امر به معروف و نهي از منكر جای گرفت.
فرا رسيدن  ایام حزن و اندوه و ماه  سوگواری حضرت آقا ابا عبدالله الحسین (ع) و هفتاد و دو تن از یاران فداکار و باوفاي ايشان و ایام الله تاسوعا و عاشورای حسینی را حضور مردم رودهن تسلیت عرض نموده واميدواریم عزاداري همه عاشقان حضرت ثار ا…(ع) در اين روز های پرسوز و ماتم، مقبول درگاه حضرت احديت واقع شود.

 

 

نظر شما !!