وظایف مدیریت اداری و مالی
۱٫ مدیریت امور مالی وحسابداری.
۲٫ نگهداری و به روز رسانی اطلاعات مالی.
۳٫ برآورد وتنظیم بودجه و قیمت تمام شده مورد نیاز.
۴٫ انجام کلیه امور مالی مربوط به کارکنان.
۵٫ تامین نیروی انسانی مورد نیاز واحد ها در قالب برنامه های تعیین شده و بودجه های مصوب آنها.
۶٫ انجام مقدمات استخدام.
۷٫ انجام امور پرسنلی کارکنان بر اساس ضوابط شرکت و اداره کار.
۸٫ تهیه پرونده های پرسنلی.
۹٫ آشنا ساختن افراد جدیدالاستخدام با قوانین شرکت و ایجاد تسهیلات به منظور توجیه افراد مزبور.
۱۰٫ صدور احکام مربوط به اعزام پرسنل برای دوره های آموزشی در داخل و یا خارج از شرکت.
۱۱٫ انجام امور مربوط به ایاب و ذهاب پرسنل.
۱۲٫ پیگیری مسائل مربوط به انگیزشی و رفاهی پرسنل.
۱۳٫ برنامه ریزی آموزش پرسنل تولید در ا.مور مربوط به کیفیت.
۱۴٫ تامین غذای روزانه کارکنان بر اساس ضوابط و مقررات شرکت.
۱۵٫ تامین و پیگیری دریافت تسهیلات از موسسات مالی
۱۶٫ نظارت بر امور انبار.
۱۷٫ انجام امور مربوط به پذیرایی از مهمانان شرکت.
۱۸٫ ارائه خدمات لازم در زمینه ارتباطات درونی و برونی سازمانی به کلیه واحدها و کارکنان شرکت.
۱۹٫ ارائه خدمات مربوط به نظافت و پاکیزگی بر اساس دستورالعمل ۵S.
20. انجام کلیه کارها در راستای مصالح شرکت
