غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدای گمنام و شهر رودهن

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری رودهن:به مناسبت هفته دفاع مقدس و با حضور امام جمعه بخش رودهن – بخشدار – اعضای شورای اسلامی شهر رودهن – مهندس کچویی شهردار – فرمانده سپاه رودهن – ریس بنیاد شهید شهرستان دماوند و دیگر مسولین و خانواده معظم شهدا و اقشار مختلف مردم مزار شهدا گمنام و شهر رودهن غبار روبی و گلباران شد.

 

شرکت کنندگان در این مراسم با اهدای گل به شهدای گمنام و شهر با قرائت فاتحه و زیارت عاشورا و صلوات در هفته دفاع مقدس یاد آنها را گرامی داشتند و با آرمان های والای شهدا و امام راحل تجدید میثاق کردند.

مهندس کچویی شهردار رودهن در حاشیه این مراسم ضمن تبریک هفته دفاع مقدس اظهار داشت: شهدا و رزمندگان اسلام، زمانی از اسلام و ولایت دفاع کردند که نه پست و مقامی بود و نه زندگی پر زرق و برق امروز وجود داشت.

شهردار رودهن با بیان اینکه شهدا به عشق خدا رفتند و روح بزرگشان پرواز کرد و به خدا رسید، گفت: امروز ما باید به فکر آرمان هایی باشیم که شهدا به خاطر آن فدا شدند و با جان و دل در راستای ترویج ارزش های اسلامی تلاش کنیم تا نام ایران جاودانه بماند.

وی با بیان اینکه اکنون هرچه داریم از آن شهداست، عنوان کرد: اقتدار و عظمت ایران و اینکه اگر امروز آرامش، امنیت و آسایش داریم و در امن ترین نقطه دنیا زندگی می کنیم همه و همه به خاطر شهدایی است که گرانبها ترین گوهر وجود خود را تقدیم وطن کردند.

نظر شما !!