غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای شهر رودهن

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری رودهن : به مناسبت دهه مبارک فجر و با هدف تجدید میثاق با شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس مراسم غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای گمنام و شهدای امام زاده محمد تقی (ع) رودهن با حضور اعضای شورای اسلامی شهر رودهن- رئیس بنیاد شهید شهرستان دماوند- فرمانده سپاه – سرپرست اداره ورزش و جوانان و جمعی از مسولین و اقشار مختلف مردم برگزار گردید .
در این مراسم ضمن غبارروبی مزار شهدا ، حاضرین با آرمانهای شهدا تجدید میثاق کردند و نثار گل از مقام شامخ شهیدان تجلیل و یاد و نام آنها را گرامی داشتند .
در حاشیه این مراسم عباسعلی عاشقی ریس شورای اسلامی شهر رودهن ضمن تبریک به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر اظهار داشت:ترویج آرمان ها و ارزشهای امام راحل(ره) و دستاوردهای انقلاب اسلامی و زنده نگهداشتن یاد و خاطر شهدای گرانقدر انقلاب وظیفه ای همگانی است.
وی افزود : رهبری و مدیریت شایسته امام خمینی(ره) ، هوشیاری ملت ایران و خونهای پاک هزاران شهید عظیم الشأن زمینه‌ شکست و نابودی رژیم ستمشاهی را فراهم کرد و انقلاب اسلامی ایران در بهمن۵۷ بعنوان معجزه قرن به وقوع پیوست که ما باید قدردان این نظام مقدس و دستاوردهای آن باشیم و همه سعی و تلاش خود را در جهت حفاظت از این دستاوردها و ترویج آن بکار گیریم.
ریس شورای اسلامی شهر رودهن خاطرنشان کرد : دهه مبارک فجر فرصت مناسبی برای تبیین و تشریح دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به شمار می‌رود،البته مطلب حائز اهمیت این است که تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فقط به دهه مبارک فجر و روزهایی از این دست خلاصه نشود و ضرورت دارد که نهادها و دستگاه‌های اجرایی مختلف درراستای روشنگری افکار عمومی بویژه نسل نوجوان و جوان اقدامات شایسته ای را در طول سال انجام دهند.

نظر شما !!