عملیات پیاده رو سازی عابر پیاده حد فاصل رستوران فردوس تا بانک ملی

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری رودهن : مهندس کچویی شهردار رودهن از اجرای عملیات پیاده روسازی حد فاصل رستوران فردوس تا بانک ملی خبر داد و عنوان نمود : در راستای ساماندهی ، بهسازی و مرمت معابر فرسوده واحد عمران اقدام به سنگفرش پیاده رو ، احداث باغچه ، مرمت جداول و همچنین تعویض کلیه کفپوش های قدیمی و فرسوده واقع در بلوار امام خمینی (ره) حد فاصل رستوران فردوس تا بانک ملی نمود .

مهندس کچویی افزود : این عملیات که به عنوان بهسازی ورودی شهر رودهن از سمت هراز باعث زیباسازی خواهد شد با طول بالغ بر ۷۵۰ متر و مساحت ۴۰۰۰ متر مربع در حال اجرا میباشد .

شهردار رودهن تصریح کرد : این پروژه همچنین موجب تسهیل در رفت و آمد عابرین پیاده ، تثبیت خاک باغچه های فضای سبز ، ایمن سازی و جدا سازی سواره رو از پیاده رو خواهد شد .

وی گفت : این معبر که سابق بر این به دلیل ناهمواری و نامناسب بودن مورد استقبال اهالی و شهروندان نبود در حال حاضر با اجرای سنگفرش و کانالیزه کردن مسیر پیاده رو باعث تردد بسیاری از اهالی شده است .

مهندس کچویی در پایان اظهار داشت : در حدود ۸۰۰ متر جدول سنگی نیز جهت احیاء باغچه فضای سبز و جلوگیری از ریزش خاک به داخل خیابان و نهر گردیده است .

لازم به ذکر است که این پروژه تاکنون ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و در آینده ای نزدیک به اتمام خواهد رسید .

نظر شما !!