عملیات عمرانی مهرآباد

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری رودهن : مهندس کچویی شهردار رودهن از آغاز عملیات و پروژه های عمرانی مهرآباد خبر داد و عنوان نمود :
با واگذاری مسکن مهر مهرآباد بلافاصله شهرداری رودهن نسبت به احداث و تجهیز دفتر خدماتی شهرداری رودهن نمود و با استقرار نیروهای فعال عمرانی – خدماتی و فضای سبز اقداماتی از قبیل جدول گذاری خیابان منتهی به مسکن مهر در دو طرف به طول تقریبی ۶۰۰ متر وبه صورت نهرو همچنین زیر سازی و خاکریزی قسمتی از مسیر که محل تلاقی دو طرف شیب که باعث بوجود آمدن مشکلاتی از قبیل تجمع آبهای سطحی و نفوذ آب به منازل اطراف شده بود با حجم خاکریزی ۳۰۰۰ متر مکعب به صورت لایه به لایه در حال انجام می باشد .
مهندس کچویی افزود : عملیات تعریض بلوار مسکن مهر به سمت نوده توسط ماشین آلات راهسازی از قبیل بولدوزر و لودر و کامیون در جهت تامین عرض مسیر تردد و حمل و نقل اهالی و جلوگیری از حوادث و خطرات احتمالی با پیشرفت ۵۰٪ ادامه دارد .
وی تصریح کرد : همچنین قسمتی از خیابان منتهی به میدان امام علی نیز که نیاز به دیوار کشی سنگی داشت توسط نیروهای امانی واحد عمران در حال انجام است .
شهردار رودهن گفت : با مشخص شدن قطعه زمینی به عنوان فضای سبز و با هدف توسعه پارک ها و فضای سبز منطقه مهر آباد شهرداری رودهن با اجرا و احداث پارک محله ای در ضلع شرقی میدان موافقت و در مرحله طراحی و جذب پیمانکار می باشد .
کچویی در پایان عنوان نمود : در آینده ای نزدیک و با نزدیک شدن به سال جدید اقدامات و عملیات گسترده تری در آن منطقه که حق مسلم ساکنین و اهالی می باشد آغاز و به مرحله بهره برداری خواهد رسید .

نظر شما !!