شهردار رودهن :توسعه ورزش بین شهروندان رودهنی

شهردار رودهن خبرداد:

توسعه ورزش بین شهروندان رودهنی

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری رودهن :مهندس کچویی شهردار رودهن در حاشیه پایان دومین دوره مسابقات آفرود دو دیفرانسیل مهارتی انتخابی استان تهران در پیست اتومبیلرانی وسکاره واقع در رودهن اظهار داشت:شهرداری رودهن همواره با کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود، حامی ورزشکاران و ورزش‌دوستان بوده است و نمونه بارز آن را می‌توان کمک به برگزاری مسابقات اتومبیلرانی دو دیفرانسیل در رودهن عنوان کرد.

شهردار رودهن افزود: رودهن ازلحاظ تاریخی، فرهنگی، علمی و ورزشی دارای پیشینه‌ای طولانی و درخشان بوده و همیشه در استان تهران و حتی کشور در بیشتر رشته‌های ورزشی و علمی حائز رتبه‌های نخست شده است.

کچویی ادامه داد: شهرداری رودهن در زمینه توسعه ورزش بین شهروندان به‌ویژه جوانان، اقدامات قابل قبولی ازجمله ایجاد فضای مناسب و تجهیز آن برای ورزش مردم، نصب تجهیزات ورزشی در پارک‌ها، بوستان‌ها، معابر عمومی و مدارس، کمک‌های مالی برای برگزاری مسابقات مختلف ورزشی، ایجاد جاده سلامت (پیاده‌روی) در بام رودهن، برگزاری مسابقات ورزشی بین کارکنان، تجهیز باشگاه بدن‌سازی واحد آتش‌نشانی و تشکیل تیم‌های مختلف ورزشی به نام شهرداری رودهن کمک برای توسعه ورزش همگانی انجام داده است.

وی با اشاره به وجود کارکنان ورزشکار در شهرداری رودهن گفت: شهرداری رودهن مفتخر به همکاری با کارکنانی است که در زمینه ورزش بسیار فعال هستند که نمونه بارز آن، بابک امجدی داور بین‌المللی کشتی است که چندی پیش در مسابقات جهانی درخشید.

شهردار رودهن افزود: امروز هم شاهد برگزاری دومین دوره آفرود دو دیفرانسیل مهارتی در شهر رودهن بودیم که به نحو احسن برگزار شد و مسابقات از سطح بسیار بالایی برخوردار بود و امیدواریم روزی بتوانیم مسابقات کشوری را در رودهن برگزار کنیم.

کچویی در پایان از زحمات پوریا عسکری رئیس هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی رودهن که خود نیز از کارکنان شهرداری است، قدردانی کرد.

DSC_0641 DSC_0600 DSC_0571

نظر شما !!