سرانه‌ ورزشی نسبت به جمعیت آینده رودهن افزایش یابد

یزدان شیرمحمدی امروز در حاشیه پایان دومین دوره مسابقات آفرود دو دیفرانسیل مهارتی انتخابی استان تهران در پیست اتومبیلرانی وسکاره واقع در رودهن در گفت‌وگو با خبرنگارخبرگزاری فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: خوشبختانه رودهن از امکانات و تجهیزات خوبی در زمینه ورزش برخوردار است و حرف اول و آخر را در شرق استان تهران می‌زند؛ ولی باید به این نکته توجه داشته باشیم که امکانات و تجهیزات فعلی جوابگوی نیاز آینده شهر نخواهد بود.

وی گفت: جوانان و مردم رودهن علاقه فراوانی به ورزش در رشته‌های مختلف دارند و همیشه در تمام مسابقات استانی و کشوری نام رودهن و ورزشکاران آن درخشیده است؛ ولی برای تداوم این افتخارات در آینده و حضور در رقابت‌های مختلف بین‌المللی، به برنامه‌ریزی دقیق و فراهم‌سازی امکانات و تجهیزات به‌روز و مدرن نیاز است.

شیرمحمدی اضافه کرد: طی چند سال آینده، جمعیت ۴۰ هزار نفری رودهن با توجه به مهاجرت و سرریز جمعیت تهران به‌شدت افزایش پیدا خواهد کرد و مستلزم برنامه‌ریزی دقیق برای ایجاد امکانات در تمام حوزه‌ها به‌ویژه در امر ورزش است.

رئیس شورای اسلامی شهر رودهن با بیان اینکه شورای اسلامی شهر و شهرداری رودهن حامی ورزشکاران است، گفت: اعضای شورای اسلامی شهر و اکثر کارکنان شهرداری رودهن ورزشکار هستند و در رشته‌های مختلف ورزشی شرکت دارند و از این‌رو، اهمیت زیادی به ورزش می‌دهند.

شیرمحمدی گفت: رؤسای اداره ورزش و جوانان شهر رودهن در سه دوره شورای اسلامی شهر رودهن حضور داشتند و در دوره چهارم نیز علی‌رضا عسکری رئیس اداره ورزش و جوانان رودهن از اعضای شورای اسلامی شهر است و همین مسأله، هماهنگی و همکاری شهرداری و ورزش و جوانان را برای توسعه روزافزون ورزش در منطقه رودهن دوچندان کرده است.

رئیس شورای اسلامی شهر رودهن در پایان از زحمات دست‌اندرکاران برگزاری دومین دوره مسابقات آفرود دو دیفرانسیل مهارتی انتخابی استان تهران در رودهن تقدیر کرد.

نظر شما !!