ستاد برف روبی شهرداری رودهن تشکیل شد

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری رودهن : شهردار رودهن از تشکیل ستاد برف روبی همزمان با فرا رسیدن فصل سرما با آماده باش کامل تمامی نیروهای ستاد خبر داد و عنوان نمود : با توجه به آغاز فصل سرما و شروع بارش برف و باران و نیاز به ارائه خدمات بهینه به شهروندان ، ستاد برف روبی شهر رودهن تشکیل شد .

وی ادامه داد : تشکیل تیم قوی و کارآمد یک نیاز در ارائه خدمات لازم به هنگام بارش برف است که این مهم در شهرداری رودهن در قالب ستادی با همت واحد خدمات شهری – واحد نقلیه – آتش نشانی و دیگر واحدها محقق می شود .

این مقام مسئول گفت : بر همین اساس در طول فصل زمستان چهار دستگاه ایسوزو کمپرسی – چهار دستگاه نیسان وانت – دو دستگاه کمپرسی ۲ محور – دو دستگاه کمپرسی ۳ محور –  یک دستگاه نمک پاش ۳ محور همراه با تیغ برف روبی – یک دستگاه تراکتور به همراه تیغ برف روب – یک دستگاه بابکت برف روب- یک دستگاه بابکت راکون برف روبی –  یک دستگاه آمبولانس و آماده باش کامل واحد خدمات شهری و نقلیه جهت انجام برف روبی و نمک پاشی درفصل زمستان با ستاد برف روبی همکاری خواهند داشت .

وی همچنین از اعضای ستاد خواست استفاده بیش از حد نمک در سطح شهر که موجب از بین رفتن سطح آسفالت معابر  پیاده رو ها می شود و تاثیر منفی بر فضای سبز و خشک شدن درختان دارد ، خودداری کنند .

شهردار رودهن از شهروندان خواست تا در راستای مقابله با هر گونه خطر و اتفاق احتمالی از وسایل نقلیه با زنجیر چرخ در سطح شهر استفاده کنند و مراقب کودکان و افراد مسن در زمان یخبندان و بارش برف باشند .

کچویی در پایان گفت : در راستای ارائه خدمات مطلوب شهرداری رودهن نسبت به تشکیل ستاد برف روبی اقدام نموده است که شهروندان می توانند در صورت نیاز با شماره تلفن ۷۶۵۰۸۱۲۷ تماس حاصل نمایند .   

نظر شما !!