دعوت شهردار رودهن از مردم جهت حضور پر شور در راهپیمایی ۲۲ بهمن

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری رودهن :کچویی شهردار رودهن با صدور پیامی یوم الله ۲۲ بهمن را تبریک و همه اقشار مردم را دعوت به حضور باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن نمود و افزود:

دهه مبارکه فجر طلوع خورشید پیروزی و سر بلندی ملت خدا جو و مسلمان ایران علیه نظام کفر و استبداد نغمه های سرخ و جاودانی مردمی را به یاد می آورد که چکامه بلند فریاد را در سایه ایمان سرودند و پایه های حکومت های فاسد و ظالم در دنیا را تکان دادند ، دیواره محکم حکومت شاهنشاهی را فرو ریختند و نظام جدیدی در عرصه اجتماع و سیاست براساس معیارهای توحیدی و آموزه های اسلامی در جامعه بر پا ساختند .

پیروزی انقلاب اسلامی ایران خیزش و خروش ارزشی ، مبدا همه تحولات بنیادین در جامعه اسلامی بود که تغییرات اساسی را در نحوه اداره امور کشور به دنبال خود آورد .

اینک در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم ، انقلابی دوران ساز، با عظمت و اقتدار آفرین ایران با انقلاب اسلامی هویتی تازه یافت ، ملت متمدن ایران شکوه و مجد گذشته خود را به دست آورد و در اسلام روحی جدید و خونی تازه جریان پیدا کرد .

استمرار اهداف و آرمان های حضرت امام (ره) در سایه تبعیت جدی از رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری ، رشد و تعالی همه جانبه را موجب گشته و با فضل الهی متضمن حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی خواهد بود .

ملتی که علی رغم توطئه های دشمنان با وحدت و بصیرت ، پایه های انقلاب اسلامی را قوام و دوام بخشیده و با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری نمایشی از ثبات و امنیت در تمام این سال ها را خلق کردند .

 اینجانب ضمن تبریک فرا رسیدن یوم الله ۲۲ بهمن از مردم شریف و ولایتمدار شهر رودهن دعوت می نمایم تا با حضور در راهپیمایی وحدت آفرین و دشمن شکن ۲۲ بهمن ، بار دیگر میثاق ابدی خود با امام (ره) رهبر معظم انقلاب و شهدا را به جهانیان اعلام کنند .

نظر شما !!