جشن بزرگ ولایت و امامت در رودهن برگزار شد

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری رودهن :به مناسبت عید سعید غدیر خم مراسم جشنی با حضور امام جمعه محترم بخش رودهن – اعضای شورای اسلامی شهر – مهندس کچویی شهردار  و جمعی از مسئولین و مردم در موزه و فرهنگسرای رودهن برگزار شد .

مهندس کچویی شهردار ضمن خیرمقدم به حضار و تبریک عید سعید غدیر خم اظهار داشت: عید سعید غدیر خم مخصوص تمام مسلمانان است و لزوم روشنفکری و تسریع واقعه غدیر توسط صاحبنظران انجام پذیرد .

شهردار رودهن افزود: مردم رودهن ارادت خاصی به مولا علی(ع) دارند اما باید نه‌تنها در این جشن بلکه در تمام جشن‌ها حضور پررنگی داشته باشند.

وی تصریح کرد: عید سعید غدیر خم یک عید معمولی نیست بلکه عید امامت و ولایت است و پیامبر اکرم(ص)، به دستور پروردگار در ۱۸ ذی‌الحجه در بازگشت از خانه خدا، جانشین خود «حضرت علی(ع)» را به همه معرفی کردند و فرمودند هر کس من مولای او هستم از این به بعد علی(ع) مولای اوست؛ پس هرکسی خدا و پیامبر(ص) را قبول دارد باید مولا علی (ع) را قبول داشته باشد.

وی افزود: اگر دنباله‌رو راه امیرالمومنین(ع) باشیم، قطعاً جزو بهترین‌ها خواهیم بود و امیدواریم جزو یاران حضرت عصر(عج) باشیم.

شهردار رودهن گفت: آرزو می‌کنم همیشه برای جشن کنار هم جمع‌ شویم و زیر سایه حضرت علی (ع) زندگی کنیم و مردم و مسؤولان در کنار هم و با عمل صالح یک شهر پویا داشته باشیم.

اجرای موسیقی سنتی-مولودی خوانی و خواندن شعرازدیگر برنامه های جشن عید غدیر در رودهن بود.

dsc_4958 dsc_4961 dsc_4968 dsc_4969 dsc_4978 dsc_4981 dsc_5007 dsc_4941 dsc_4951

نظر شما !!