تجلیل از آتش نشانان شهرداری رودهن

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری رودهن؛ به مناسبت هفتم مهر ماه روز ایمنی و آتش نشانی مراسمی با حضور اعضای شورای اسلامی شهر رودهن ، مهندس کچویی  شهردار و پرسنل آتش نشانی برگزار و از زحمات آنان با اهدای لوح و هدایا و تقدیر گردید .

مهندس کچویی شهردار رودهن در حاشیه این مراسم ضمن تسلیت ایام شهادت سرور و سالار شهیدان از خدمات شبانه روزی آتش نشانان تقدیر کرد و اظهار داشت: روز آتش نشان روز تجلیل و پاسداشت جایگاه مردانی  از جنس ایثار ، شهامت و شهادت است. فرشته های نجاتی که آتش عشق خدمت به خلق در وجودشان زبانه می کشد تا آتش سوزان و سوزنده حوادث را در زندگی خلق خدا خاموش کنند .

شهردار رودهن  به ایثار ، شهامت و شجاعت آتش نشان اشاره کرد و افزود : آن لحظه که همه چیز اطراف آدمی زبانه می کشد و خشم سرکش شعله ها ناگهان روبرویت می پیچد ، آتش نشانان با دستهای مهربانشان ، تلخی سوزان حادثه را در هم می نوردند و خط سیر آتش را بر هم میریزند.

مهندس همت نجفی عضو شورای اسلامی شهر رودهن نیز پس از بازدید از تجهیزات آتش نشانی افزود:لازم نیست که همیشه اتفاقی رخ دهد و حادثه‌ تلخی به وقوع بپیوندد که به خاطر جان فشانی آتش‌نشانان از آنها تجلیل نماییم؛ زیباست اگر امروز و فردا که به نام این عزیزان نامگذاری شده نیز مردم با حضور در ایستگاه های آتش‌نشانی از مقام شامخ آنها تجلیل نمایند.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم برای توسعه و پیشرفت تجهیزات و امکانات آتش نشانی کمک های لازم را انجام دهیم تا مشکلی در خدمت رسانی به شهروندان وجود نداشته باشد.

نظر شما !!