تجليل از كتابداران مركز مطالعات و تحقيقات شهرداري رودهن

به گزارش روابط عمومي شوراي اسلامي شهر و شهرداري رودهن: به مناسبت گراميداشت هفته كتاب و كتابخواني از كتابداران مركز مطالعات و تحقيقات شهرداري رودهن توسط ريس شوراي اسلامي شهر رودهن و دكتر كچويي شهردار رودهن تقدير به عمل آمد.
شهردار رودهن در مراسم تجليل از كتابداران ضمن تبريك هفته كتاب و كتابخواني و تشكر از كتابداران ابراز داشت: زحمات كليه افرادي كه در مسير ترويج فرهنگ كتابخواني فعاليت دارند قابل احترام و تقدير است.
دكتر كچويي بر لزوم فرهنگ سازي و ترويج فرهنگ مطالعه تاكيد كرد و افزود: راه رهايي از روزمرگي در زندگي، مطالعه كتاب و استفاده از انديشه هاي نو و پوياست.
وي بهترين راه ايجاد انگيزه و خلاقيت را نهادينه نمودن فرهنگ مطالعه و راهيابي كتاب به درون خانواده ها دانست و افزود: اگر ما نيروهاي خلاق داشته باشيم يقينا اين امر موجب تسريع در روند توسعه و پيشرفت جوامع انساني خواهد گرديد.
شهردار رودهن نقش كتابداران در توسعه فرهنگ كتاب و كتابخواني را مهم توصيف كردو افزود: بايد با روش هاي نوين و خلاقانه جوانان و نوجوانان را به سمت كتابخانه ها سوق داد.
در ادامه نيز مهندس همت نجفي ريس شوراي اسلامي شهر رودهن با تبريك اين هفته كار و زحمت كتابداران را عظيم و قابل تقدير برشمرد و گفت: كتابداري در ترويج فرهنگ مطالعه نقش محوري و اساسي دارد و چنانچه از سوي مسولين ناديده گرفته شود منجر به ايجاد ركود در جريان فرهنگي كشور خواهد شد.
مهندس همت نجفي توجه به مقوله كتاب و كتابخواني را مورد تاكيد رهبر معظم انقلاب اسلامي ( مدظله العالي) عنوان كرد و افزود: رهبر فرزانه انقلاب از كتابخواني به عنوان يك وظيفه ملي ياد كرده و نقش فرآيند كمال بشري را به وسيله كتاب ميسر دانسته است.
وي افزود : مسولان و دست انداران فرهنگي جامعه مي توانند با توليد و پخش كتاب هاي اثر گذار نقش موثري بر بلوغ فكري فرهنگي، اجتماعي، سياسي و اقتصادي نسل آينده داشته باشد.
در پايان اين مراسم از زحمات و تلاش هاي كتابداران با اهدا لوح سپاس و هدايا تقدير و تجليل به عمل آمد.

 

نظر شما !!