برگزاری مراسم پر فیض زیارت عاشورا به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری رودهن: به مناسبت شهادت دخت نبی اکرم (ص) حضرت فاطمه زهرا (س) مراسم سوگواری و دعای پر فیض عاشورا با حضور مهندس کچویی شهردار و پرسنل شهرداری در نماز خانه شهرداری رودهن برگزار شد .
در این مراسم معنوی پس از تلاوت چند از آیات قرآن کریم و قرائت زیارت پر فیض عاشورا و ذکر مصیبت و نوحه سرایی توسط مداح اهل بیت ، حاضرین در شهادت بزرگ بانوی اسلام به سوگ نشستند.
مهندس کچویی شهردار رودهن در حاشیه این مراسم عنوان نمودند :
حضرت فاطمه(س) بانویی فداکار بودند که با شجاعت هرچه تمام در دفاع از حریم ولایت در مقابل دشمنان ولایت و امامت تا پای جان ایستاده و در این راه از هیچ کوششی فروگذار نکردند، پیروی و اطاعت از ولی خدا درس مهمی است که آن حضرت، به جهانیان داد تا انسان راه سعادت و نجات را در پیش گیرد.
این شخصیت برجسته که از سوی پدر بزرگوارشان حضرت محمدمصطفی(ص) “ام ابیها” لقب گرفتند، اسوه کامل و جامع برای زنان جامعه اسلامی از صدر اسلامی تا کنون است که می توان به سیره عملی ایشان در همسرداری، تربیت فرزند، خانه داری، روابط اجتماعی و به ویژه حجاب استناد نمود.
وی در ادامه افزود: زنان مسلمان در زندگی شخصی، اجتماعی و خانوادگی خود باید زندگی فاطمه زهرا(س) را از جهت خردمندی، فرزانگی، عقل و معرفت الگو و سرمشق خود قرار دهند و از بعد عبادت، مجاهدت، حضور در صحنه تصمیم گیریهای عظیم اجتماعی، خانه داری، همسرداری و تربیت فرزندان صالح از زهرای اطهر(س) پیروی کنند.
اینجانب فرا رسیدن سالروزشهادت صدیقه طاهره، حضرت فاطمه زهرا(س) را محضر حضرت بقیه الله العظم(روحی و ارواحنا له فداه)، رهبر معظم انقلاب و ملت شریف ایران اسلامی به ویژه مردم ولایتمدار رودهن تسلیت عرض نموده، توفیق همگان را در راستای آرمانهای بلند حضرت امام راحل(ره) و شهدای انقلاب اسلامی از درگاه خداوند متعال مسالت می نمایم.

نظر شما !!