برگزاری جشن میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی  شهرو شهرداری رودهن : جشن میلاد حضرت معصومه  (س) و روز دختر با حضور امام جمعه محترم بخش رودهن – اعضای شورای اسلامی شهر – مهندس کچویی شهردار و جمع کثیری از بانوان در موزه و فرهنگسرای رودهن برگزار شد .

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین مدیح ضمن عرض خیر مقدم در خصوص اهمیت بانوان و دختران و نگاه اسلام به بانوان سخن به میان آوردند و تاکید نمودند تحکیم خانواده و زنان مهمترین بخش زندگی اجتماعی و اسلامی است و زنان می بایست الگوی جوانان مخصوصا ً پسران و دختران باشند .

اجرای سرود توسط دختران – مداحی و شعر خوانی از دیگر برنامه های این مراسم بود .

در پایان از ورزشکاران و نخبگان دختر با اهدای لوح و هدایا تقدیر به عمل  آمد .

در حاشیه این مراسم مهندس کچویی شهردار با گرامیداشت میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختران گفت : سیره زندگی و ویژگی های شخصیتی و رفتاری آن حضرت بهترین الگو برای دختران مسلمان ایرانی است .

شهردار رودهن افزود : در طول تاریخ اسلام بانوان فداکار ، شجاع و دلسوزی وجود داشتند که حضرت معصومه (س) یکی از چهره های درخشان و بی همتا  بین آنان است .

وی بیان کرد : حضرت معصومه (س) همچون بانوی بزرگ اسلام ( حضرت فاطمه (س) ) با هجرت برادر از مدینه به خراسان به رسالت خود عمل کرد و یاور دلسوز علی ابن موسی الرضا (ع) در طول سفر درازش شد .

وی اظهار داشت : حضرت معصومه (س) از زمره زنان مومن و فداکاری است که در راه امامت و ولایت رنج های طاقت فرسایی کشید  سختی ها و مشکلات سفر در کنار برادر را تحمل کرد و دم بر نیاورد .

او گفت : حضرت معصومه (س) از زنان عفیف و پاکدامن روزگار بود که دختران و زنان جامعه باید به تبعیت از آن بانوی گرامی حیا را بزرگترین سرمایه خود و حجاب را برگه زرین وقارشان قرار دهند .

 

DSC_0097 DSC_0105 DSC_0117 DSC_0119 DSC_0120 DSC_0136 DSC_0141 DSC_0149 DSC_0150 DSC_0163

نظر شما !!