افتتاح پد هلیکوپتر و پارک بادی در رودهن

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری رودهن:همزمان با دهه مبارک فجر سایت پرواز بالگرد امداد و نجات رودهن(پد هلیکوپتر) و پارک بادی وافع در پارک پرچم با حضور مهندس رحمتی مدیر کل بحران استانداری تهران- بخشدار- اعضای شورای اسلامی شهر رودهن- مهندس کچویی شهردار – خانواده معظم شهدا و دیگر مسولین و مرم افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

مهندس کچویی شهردار در حاشیه این مراسم اظهار کرد: با توجه به موقعیت جغرافیایی منطقه و قرار گرفتن رودهن در محور مواصلاتی تهران – شمال(جاده هراز) و به جهت امداد رسانی بهینه به مردم شهر رودهن و حومه در دستور کار قرار گرفت.

ایشان افزود:با توجه به بررسی به عمل آمده محدوده ای از پارک پرچم که بلا استفاده بود به عنوان محل اجرای هلی پد در نظر گرفته شد و پس از تخریب ساختمانهای قدیمی و فضا سازی محوطه محدوده باند فرود هلیکوپتر به ابعاد ۹*۹ به صورت بتن مسلح اجرا شد و ما بقی فضای موجود جهت جلوگیری از گرد و خاک ناشی از فرود هلیکوپتر به صورت آسفالت اجرا شده است که می توان از این محوطه به صورت دو منظوره استفاده نمود.

وی گفت:هزینه اجرای  این پروژه۶۰۰۰۰۰۰۰۰ ریال و با مساحت ۷۱۰ متر مورد بهره برداری قرار گرفت.

شهردار رودهن همچنین از افتتاح پارک بادی که در قسمت شمالی پارک پرچم واقع شده است و با اجرای عملیات دیوار کشی- تسطیح – ایمن سازی و همچنین نصب ۱۳ وسیله ورزشی و تفریحی با اعتباری بالغ بر ۲۵۰۰۰۰۰ ریال و مساحت ۶۰۰ متر مربع به بهره برداری رسید.

نظر شما !!