افتتاح نمایشگاه کتاب در رودهن

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری رودهن: در راستای گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی و همزمان با هفته کتاب ، نمایشگاه کتاب با حضور امام جمعه محترم بخش رودهن –بخشدار – ریس شورای اسلامی شهر رودهن – مهندس کچویی شهردار- ریس کلانتری بخش رودهن – ریس اداره ورزش و جوانان و دیگر مسولین افتتاح شد.

مهندس کچویی شهردار رودهن در حاشیه این مراسم اظهار داشت: این نمایشگاه با هدف تشویق و ترغیب آحاد جامعه به ویژه نوجوانان و جوانان به فرهنگ کتابخوانی و مطالعه بیشتر و همچنین نهادینه کردن فرهنگ مطالعه و رونق بازار کتاب،برپا شده است.
وی افزود: در این نمایشگاه که با همکاری شورای اسلامی شهر و شهرداری رودهن برگزار شده است بیش از ۲۰۰۰ عنوان که بالغ بر بیست هزار جلد کتاب می باشد ، به نمایش عموم گذاشته شده است.
کچویی اظهار امیدواری کرد: با ارائه آثار مکتوب نویسندگان و صاحبان اندیشه در سال های اخیر، علاقمندان با افکار و اندیشه های نو و به روز و مورد نیاز خود و جامعه آشنا می شوند.
شایان ذکر می باشد که نمایشگاه کتاب رودهن به مدت ۱۰برپا می باشد و علاقمندان نیز جهت بازدید می توانند هر روز از این نمایشگاه که جنب آبنمای شهر رودهن دائر گردیده، بازدید به عمل آورند.

نظر شما !!