آتش‌نشانی شهرداری رودهن مقام برتر را بین آتش‌نشانی‌های استان تهران کسب کرد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری رودهن:در همایش آتش نشان های استان تهران  آتش نشانی شهرداری رودهن موفق شد با کسب امتیازات لازم مقام برتر آتش نشانی های استان تهران را از آن خود نمود.

مهندس کچویی شهردار رودهن در حاشیه این مراسم ضمن تبریک روز آتش نشان به همه زحمت کشان این عرصه به ویژه آتش نشان های رودهن اظهار داشت: از سال گذشته تاکنون، بازرسی‌های متعددی در خصوص آتش‌نشانی‌های استان تهران صورت گرفت و در این بازدیدها، معیارهای خاصی در نظر گرفته شد.

وی ادامه داد: تجهیزات، آمادگی آتش‌نشان‌ها، موقعیت مکانی ایستگاه‌های آتش‌نشانی و … ازجمله معیارهای بازرسان بود.

شهردار رودهن تصریح کرد: به مناسبت روز آتش‌نشان، همایش تجلیلی با حضور معاونان استاندار تهران و تمام شهرداران و رؤسای آتش‌نشانی‌های استان تهران در سالن همایش‌های استانداری تهران برگزار شد.

وی افزود: در این همایش، از بین ۴۲ سازمان و نهاد آتش‌نشانی، ضمن تجلیل از هفت آتش‌نشان برتر استان، دو سازمان و دو نهاد آتش‌نشانی به‌عنوان آتش‌نشانی‌های برتر معرفی شدند.

مهندس کچویی بیان کرد: آتش‌نشانی شهرداری رودهن هم با توجه به کسب امتیازهای لازم موفق شد مقام برتر آتش‌نشان‌های استان تهران را کسب کند.

شهردار رودهن اضافه کرد: این موفقیت را در مرحله نخست به مردم شریف رودهن تبریک عرض می‌کنم و از زحمات شبانه‌روزی مسؤول و تمام زحمت‌کشان آتش‌نشانی شهرداری رودهن سپاسگزارم که با خدمات عالی و همچنین حضور در کم‌ترین زمان ممکن در حوادث طبیعی و غیرطبیعی، موفق شدند در استان تهران بهترین باشند.

وی گفت: آتش‌نشانی شهرداری رودهن، دارای دو ایستگاه  است تا بهترین خدمات را به همشهریان و مسافران داشته باشد.

 

۱۳۹۵۰۷۰۷۰۰۱۳۲۱_photol photo_2016-10-01_11-46-30 ۱۳۹۵۰۷۰۷۰۰۱۳۲۰_photol

نظر شما !!